Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Klimadaki bakteriler

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Puanları
38
kendiniz uygulamak için klima dezenfektan sprayleri var ne kadar başarili bilemiyorum ama ille de kendim yapicam diyen için bir alternatif olabilir..
bana kalsa makineyle yapilmasi daha mantikli
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
kendiniz uygulamak için klima dezenfektan sprayleri var ne kadar başarili bilemiyorum ama ille de kendim yapicam diyen için bir alternatif olabilir..
bana kalsa makineyle yapilmasi daha mantikli
Valla hani bunu kullanın diye demiyorum ama o dediğin malzemelerden ben özel serviste iken iki kere kullandım müşteri ile papaz olduk, sanırım daha önce Erya da da böyle bir şey kullanılmış stok kartı var açılmış ama burada da bir parti gelmiş mal ondan sonra devamı olmamış
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Mert abim bunu yarın motor temizliği için geldiğim zaman hatırlatır mısın..
gerçi hatırlatır mısın diye bi de sana söylüyorum sanki aklında kalcak.. :)
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Mert abim bunu yarın motor temizliği için geldiğim zaman hatırlatır mısın..
gerçi hatırlatır mısın diye bi de sana söylüyorum sanki aklında kalcak.. :)
Yani kendin sordun kendin cevap verdin Yiğit. Ben daha ne söyleyeyim ki ka :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
ka'lar uçuyo yine..
idare et işte ka.. :D
 

007

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,619
Puanları
48
Mert öyle önemli bir iyilik yapmışsın ki...Kısaca anlatayım...
Burası eğer bir aile ise sen bu Ailenin doktorusu..Ciddi anlamda..
Arabadaki klimaya yerleşen bir virüs geçen sene babamın amcasının oğlunun bebeğinin ölümüne neden oldu..Ve teşhis o klima mikrobuydu...Ne zamandır bunu arıyordum ilk fırsatta gelicem..Bence canını seven herkes yaptırmalı..Ciddi anlamda önemli..Janttan bodykitten bile daha önemli..
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Mert öyle önemli bir iyilik yapmışsın ki...Kısaca anlatayım...
Burası eğer bir aile ise sen bu Ailenin doktorusu..Ciddi anlamda..
Arabadaki klimaya yerleşen bir virüs geçen sene babamın amcasının oğlunun bebeğinin ölümüne neden oldu..Ve teşhis o klima mikrobuydu...Ne zamandır bunu arıyordum ilk fırsatta gelicem..Bence canını seven herkes yaptırmalı..Ciddi anlamda önemli..Janttan bodykitten bile daha önemli..

Hadi ya çok üzüldüm Kaan ya. Çok basit bir şey için böyle bir kayıp çok acı açıkçası. Ya ben uzun süre uzak durdum bu işten para tuzağı gibi geldi zira 6 ay ancak geçerlilik verildi. Bana da bu süre kısa gibi göründü, daha sonra vatandaş gelip neden 6 ay olduğunu izah edince mantıklı geldi ve bu işi makina ile yapılacağı söylenince karar verdim almaya. Daha öncede değindiğim gibi bazı aerosol cinsi maddeler getirilmiş ve bir kere stoğa konarak verim alınmadığı için kaldırılmış. İş bu sebeple bu sefer tamam getirin dedim...

---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:48 ----------

cihaz kaç para abim cihazı alamam kesin pahalıdır peki her serviste varmıdır??
Her serviste var mıdır bilmiyorum Gökhan açıkçası ben bile alma konusunda dediğim gibi bir sürü tereddütte bulundum.
 

cmi87

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
701
Puanları
16
Abi sen getirdiysen vardır bir mahareti en kısa zamanda geliyorum dezenfekte ettirmeye arabayı :)
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Puanları
38
Abi sen getirdiysen vardır bir mahareti en kısa zamanda geliyorum dezenfekte ettirmeye arabayı :)
Ya çok fazla talep vardı, forumdan olsun diğer müşterilerim olsun, dayanamadım baskılara ve getirttim aslında bana ekstra bir zaman kaybı zira eğitimini bana verdiler :) Lakin hele ki Kaan ın söylediklerinden sonra daha da ehemmiyet vererek yapacağım Mert ...:eek:
 
Üst Alt