Klima

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Rehakara
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Rehakara

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
10
Yaş
39
2016 model ıbıza aldım. Kliması çok sesli çalışıyor. İçeri ses almıyor fakat dışarıda motordan fazla sesi çıkıyor. Bu normal mi ? Teşekkür ederim
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt