klima çalışma sistemi ?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan RD38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
2000 model cordoba 1.9 TDI arabam var, kliması digital. Bu modellerde econ düğmesi var mı acaba, ben bulamadım...
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt