KLİMA ARIZASI LUTFEN YARDIM

seatleon1903

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Nis 2021
Mesajlar
42
Yaş
56
Merhaba Mk2 Leon aracım var 2009
Dijital klima çift yönlü
Klima ya da econ sıcak yada soğuk ısıtmasinda herhangi bir problem yok.
Sadece ayak kısmı araç hareket halindeyken soğuk hava içeriye aliyor. Muhtemelen yönlendirme yapan yerde halat vb bir şey varsa çıkmış olabilir aynı sorunj yaşayan varmı yardımlarınız için teşekkür ederim.

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 
Klimanızda problem olduğunu düşünmüyorum. Havanın durumuna göre (Soğuk yada sıcak) eğer havalandırma sistemi kapalı ise ve iç sirküle düğmesi de kapalı ise, araç hareket halinde iken dışarıdaki hava içeri gelmeye devam eder. Bu Vw grupta standarttır.
Durumu iç sürküleyi kapatarak deneyin.
 
Klimanızda problem olduğunu düşünmüyorum. Havanın durumuna göre (Soğuk yada sıcak) eğer havalandırma sistemi kapalı ise ve iç sirküle düğmesi de kapalı ise, araç hareket halinde iken dışarıdaki hava içeri gelmeye devam eder. Bu Vw grupta standarttır.
Durumu iç sürküleyi kapatarak deneyin.
Merhabalar yardımınız için teşekkürler galiba hava yönlendiren kapak takılı kalmış ic sirkulasyona basıp kapatincaduzeldi diğer türlü içeriye bildiğiniz fırtına gibi soğuk geliyordu.

Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt