kapıdan veya iç döşemelerden gelen sesler

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan arma83
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
herkesde aynı sorun bi müddet sonra o sesler duyulmuyo 😀 bendede aynısı var alıştım artık
 
yaptırmayı deneyecegim bu hafta sonu 45000 bakım var ayrıca bu sesleri gidermek için kapıları falan sökseler sıksalar keza torpidoyu da ne bileyim mutlaka extra işçilik isterler degil mi ne dersiniz???
ben 3000 bakımında gittim ses olan yerleri söledim ücretsiz yalıtım yaptılar içine.....fakat şimdi başka yerlerden daha gelmeye başladı
=)
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt