Jant'ım hakkında yardım

ibrahim71

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
51
Yaş
39
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Yaklaşık 3 ay önce 2008 model leon 1.6 stylance aldım. Fakat arabamdaki jant 7 dişli olan tarzdan ve etrafımdaki leonlara bakıyorum stylance larda genelde 5 dişli jant var. Benimki orjinal değilmi acaba. Bilgisi olann arkadaşlar bişeyler yazarsa sevinirim. Ayrıca 5 dişli jantlardan taktırmak istesem nerde ve ne kadara bulabilirim. Şimdiden teşekkürler...
 
servisten ya da sahibinden'den bulabilirsiniz..
velakin görebildiğim kadarıyla '08 1.4 TSI jantı var üstünde arabanın..
 
2008 model 1.6 8v leonlar tsı jantı yani 7 kollu model ile geldi.merak etmeyin jantlarınız orjinal.madem değiştirmeyi düşünüyorsunuz,en azından 17" e geçmenizi öneririm
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt