İlk arabam cordoba 1.4 tdi (pert)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan _AS_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
çok geçmiş olsun Allar bir daha ne sana ne bir başkasına yaşatmasın
 
umarım yeni aracını kazasız belasız kullanırsın, sana bi şey olmamış şükür..
 
çok geçmiş olsun sizde bişey olmaması güzel haber
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt