İbiza Yay

ben coil-ex kullanıyorum hocam 5 cm yay ama 3 cm civarı düşürdü 15 inc benim jantlarda lastik yanağı geniş olduğu için fazla indirmiyor ama stock halinden çok daha iyi
 
güzel durur tabii yay kullanan arkadaşlar tecrübelerini mutlaka belirtecektir...
 
Çok yakışmış maşallah


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt