Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

ibiza kilit sistemi

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Puanları
83
bilirim memoş oda bir zamanlar leon kullandı :) bi astra parçaladı güzel bir corsa yaptı Ercüment var Antik kafe onun samimi arkadaşı mehmetin akrabalarının çoğunu tanırım Fulden var Altuğ abi var Melih var Fulden benim dönemden en eski çocukluk arkadaşlarımdan aynı zamanda alt komşumuzdu hala hepsiyle görüşürüz. bu arada berber dediğini duymasın Kadir abi o bir Kuaför:) benimde hala berberim o mümkün oldugunca oraya giderim yeni mekanı daha bi güzel oldu:)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
katalogtan süper kilit olması lazım o şekilde arayabilirsiniz bu özelliği..
 

arda

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
15
Puanları
1
işte ordan baya bi denedim ama beceremedim. daha net ve anlaşılır bi şkeilde b,ilen varsa açıklarsa sevinirim.
 

GRKMSRGL

Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
5,250
Puanları
83
sen benim bütün kuzenleri tanıosun desene :) sen fuldenlerin aptmanından mı bahsediodun demek :) ercüment fln bizim tayfa hep :)
bu arada konu ibizzadan byaaa uzaklaştı :)

Ercüment bacanağımdı benim:)Fulden benim kardeşim gibidir....:)

sen bence bi üyelerimiz bölümüne girip konu aç kendini tanıt sitedekilere aslında ilk açman gereken konu oydu:)

neyse bi ara görüşelim Ercü Memoş Bahri falan
 

Gani

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
290
Puanları
18
galiba kilitme kısmından bahsediyorsn sen. kumandaya 1 kez basıp kilitlediğinde kapılar içeriden de dışarıdan da açılmaz. Ancak 2 kere basıp kilitlersen içeriden açılabilir. Işık her iki durumda da yanıp sönmeye devameder. 2.de daha şiddetli ses çıkmasının sebebi içeriden açılabilirliği sağlamak için bişileri açıyor işte..
 

arda

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
15
Puanları
1
galiba kilitme kısmından bahsediyorsn sen. kumandaya 1 kez basıp kilitlediğinde kapılar içeriden de dışarıdan da açılmaz. Ancak 2 kere basıp kilitlersen içeriden açılabilir. Işık her iki durumda da yanıp sönmeye devameder. 2.de daha şiddetli ses çıkmasının sebebi içeriden açılabilirliği sağlamak için bişileri açıyor işte..

anlaşılan diğer model arabaların tam tersi bir sistem. çünkü genelde 2. kez basıp motor kilidi fln sağlanıyordu diğer modellerde. peki bu alarm mevzusu nsl bişey ?
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
işte ordan baya bi denedim ama beceremedim. daha net ve anlaşılır bi şkeilde b,ilen varsa açıklarsa sevinirim.

en temizi araca inip içine binin..
bi defa kitleyin..kapıyı içerden açmaya çalışın..sonra tekrar aracı açıp tekrar kitlemeye basın ardından bi daha basın aradaki farkı görüceksiniz..1 defa basmak en sağlıklısı..kapıdaki lamba hareket sensörünün ışığı..alarm var mı aracınızda bilmiyorum ama..lamba varsa alarm da vardır muhtemelen..
 

arda

Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
15
Puanları
1
konu hakkında bilgisi olan varsa görüşlrini bekleriz
 

Gani

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
290
Puanları
18
Alarm yok, hareket sensörü yok. Bi nevi göz korkutma o. Ama altyapısı hazır diye biliyorum yani sonradan takması kolay. 6L ibiza için konuşuyorum, yeni ibiza sizinki sanırım, onda da farklı olacağını sanmıyorum. Ama alarm yok o kesin, alarm yoksa hareket sensörü de yoktur..
 
Üst Alt