Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Ibiza Cupra 1,4TSI DSG-7 (180 hp-stock) 0-235 km/h

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Puanları
38
Özellikle 180den sonra fazla kesiliyo sanki nefesi ya. 1.4lt olmasının dez avantajı da bu olsa gerek. Fakat 0-150si, ki bence önemli olan kısmı, baya iyiymiş.

Sağolasın Timur.
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
hızlanmayı izleyemedim nedense ama dash muhteşem olmuş bence. ibizalı arkadaşlar düşünsünler.
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Puanları
0
0-140 arası kadranın yarısını 140'dan sonrası kadranın çeyreğini kaplıyo. Yeni arabaların bi çoğu böyle, kadrana bakınca uçuyomuş gibi geliyo. 140'dan sonra da duvara vuruyo gibi oluyo :D
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Puanları
38
Bu arabanın motoru bayagı iyi açılmış ben birkere denediğimde araba 6500d/d den sonra fazla devir ceviremiyo henuz motorun yeni olmasından sanırım... Gerci pek redlinea sokmadım daha...

Dİğer defilere gelince bi arkadas yollamıstı bana onceden onlar gercekten muhteşem yapmak mantıklı ama Ben sahsen havalandırma deliğine yapmayı mantıklı bulmadım orjinalliğini bozmayı pek sevmiyorum cunki...
 

Logical_Election

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
1,347
Puanları
48
Bu arabanın motoru bayagı iyi açılmış ben birkere denediğimde araba 6500d/d den sonra fazla devir ceviremiyo henuz motorun yeni olmasından sanırım... Gerci pek redlinea sokmadım daha...

Dİğer defilere gelince bi arkadas yollamıstı bana onceden onlar gercekten muhteşem yapmak mantıklı ama Ben sahsen havalandırma deliğine yapmayı mantıklı bulmadım orjinalliğini bozmayı pek sevmiyorum cunki...
daha senin araba yeni adamın araba 6000 km olmak üzere ;)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Bu arabanın motoru bayagı iyi açılmış ben birkere denediğimde araba 6500d/d den sonra fazla devir ceviremiyo henuz motorun yeni olmasından sanırım... Gerci pek redlinea sokmadım daha...

Dİğer defilere gelince bi arkadas yollamıstı bana onceden onlar gercekten muhteşem yapmak mantıklı ama Ben sahsen havalandırma deliğine yapmayı mantıklı bulmadım orjinalliğini bozmayı pek sevmiyorum cunki...
normalde de 6.5K'de devir kesilmiyo mu zaten kardeşim arabanda. ??
 

zafa38

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
2,189
Puanları
38

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Puanları
113
Tsi 170 lıklerde 7k cevıryodu Cupra da aynıdır muhtemelen
 
Üst Alt