İbiza 1.4 Gaz Pedalı Hassasiyeti

Evet Kavrama noktasida biraz yukarda bende zorlaniyorum acikcasi ama bahsettiğim olay o değil arabanin geç tepki vermesi gaz pedalina bastiginda hemen hizlanamamasi alt devirlerde falan cok problem oluyor 3500 ustu problem yok ama alt devirlerde araba devirlensin de gidelim diye bekliuoruz pedal chip ya da yazilim falan ile çözülebilirmis.
alt devirlerden hızlanma yazılım bile yapılsa gec hızlanacaktır.benım tdi de de öle.vites aralıklarını devrinle değiştirirsenız hızlanmanız daha ii gder.düşük devirde 2.ci vitesle zorlamayın.
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt