Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Hayvanlar Alemi Videosu Ama Tem'de..

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
oha mıllet normalmıs gıbı devam edıyo
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Puanları
38
Başlık cuk oturmuş :D

Bana da rast geliyo bazen böyle tipler, üstlerine üstlerine sürmeyi çok seviyorum eğer 4lülerini filan yakmamışlarsa. Bi gün patlicam ama ne zaman bakalım..
 
H

HaKo

E-Posta Onayı Bekliyor
bunlar hayvan değil hayvan oğlu hayvan
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Puanları
48
başka bir forumdada izlemiştim oradaki genel kanı tem olmadığı şeklinde idi.
 

aux

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
1,852
Puanları
38
sakarya üni. okuduğum için otobanda bolca hayvan kamyon şöförüyle münasebetim oldu


eğer sol şeritten çekilmiyorsa sizi delirtiyorsa yapilacak en güzel şey...
sol şeridi boşalttiğinda da arkasinda gitmeye devam edeceksiniz...bir rampaya geldiğinde normal sola sinyalinizi verip sollayacakmış gibi çikacaksiniz...
sonra da hemen arkadaşin önüne doğru geçip ayağinizi gazdan çekip rampada yavaşlatacaksınız..
daha sonra elinizi camdan çıkarıp el salladıktan sonra önünde bi güzel gazlayıp kaybolacaksınız..o sabaha karşı rampayı çıkmış oluyo:D
 

ERKİN

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
372
Puanları
16
samsuna giderken başımıza buna benzer bişey geldi...adam komple 2 şeridi ve banketi kapattı önümüze çıktı...bizim sürat 220 230 civarı bişeydi...hayatımda bi an ölüme bunun kadar yaklaştığımı hissetmedim...olayı 2009 730 Ld ile yaşadık eğer 730 değilde 520 fln olsaydı şimdi yoktuk...

ben böyle bir yavaşlama görmedim..
 

ismaiL

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,150
Puanları
38
samsuna giderken başımıza buna benzer bişey geldi...adam komple 2 şeridi ve banketi kapattı önümüze çıktı...bizim sürat 220 230 civarı bişeydi...hayatımda bi an ölüme bunun kadar yaklaştığımı hissetmedim...olayı 2009 730 Ld ile yaşadık eğer 730 değilde 520 fln olsaydı şimdi yoktuk...

ben böyle bir yavaşlama görmedim..

Allah korumuş abi.Yiğit açtığın konular içinde başlık ile en uyumlu oLanı bu =)
 

ERKİN

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
372
Puanları
16
Aynen Allah korudu direk indirdik adamı kamyondan...
 
Üst Alt