Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Golden Retriever arıyorum.

EmreKLKSZ

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
322
Puanları
0
Arkadaslar aranızda 1 ila 3 aylığa kadar golden retriever'ı olan varsa irtibata gecelim. Önceliğim ''gönüllü sahiplenmektir.'' buna dikkat eden kisilerle de görüsmek önceliklerimden biridir. Cunku bir hayvan sever oldugum icin fiyat bicmek anlamsız geliyor. Son ana kadar gönüllü sahiplenmek icin cabalayacagım... Baktım olmuyor Torium AVMnin icinde ki petshop'ta golden fiyatları 500 e kadar dip yapmıs. Ben yine para vermek istemiyorum bilakis konuyu okuyan sartları uyan kişi ve kişiler varsa lütfen irtibata gecelim.. Hee madem hayvanseversin neden golden her hangi bir cinste bakabilirsin diye dusunen ve soranlar olaracaktır illa ki, köpekleri her sene her ay giysi araba vs gibi degistiremeyiz bir canlı bizde en az 8 en fazla 15 sene duracagı icin ileride saglık acısından cok sıkıntı yapmayan cins alıp senelerce bakmak istiyorum... cunku genel saglık problemleri cok oluyor diger cinslerin ve apartmanda oturdugum icinde havlaması cok cok az olan cins golden oldugu icin tercihimi ondan yana kullanıyorum.. Okudugunuz icin tsk ediyorum ilgilenenlerin mesajlarını telefonlarını bekliyorum....
 

EmreKLKSZ

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
322
Puanları
0
Çok sert bakıyor yahu ama cokta tatlı Erdinc abi :) kedi bakıyor olsaydım sanırım bunu suan senden almıs idim :)))))
 

arthur

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
4,363
Puanları
113
Golden ler harika ya bende 5 ay kadar kukir bakmiştim harika idi
 

EmreKLKSZ

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
322
Puanları
0
bende amerikan cocker bakmıstım abi harika bir cinsss
 

EmreKLKSZ

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
322
Puanları
0
ne yapacaksın safkan olmayan goldeni yahuu
bekle 2 ay sonra kurt yavrusu vereyim sana acayip bekçidir...

Feridun abi kurt cok havlıyor yaa Saf alman kurdu cok karizmatik bir cins fakat kusurları var cok havlamak uuu lamak gibi... En iyisi safkan bir golden :))) ama 2 ay sonrasına kadar halen arayışlarda olur isem görüşürüz abicim
 

altıpatlar

Kayıtlı Üye
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
11,340
Puanları
113
Feridun abi kurt cok havlıyor yaa Saf alman kurdu cok karizmatik bir cins fakat kusurları var cok havlamak uuu lamak gibi... En iyisi safkan bir golden :))) ama 2 ay sonrasına kadar halen arayışlarda olur isem görüşürüz abicim
aynen doğrudur şekerim kurtlar hele bendekiler felaket havlar ama bekçilik için bulunmaz goldene gelince golden rotviver köpekler saf değildir oluşum GDO lu köpektir hiç sevmem hatta bizim erkek kurtla yan komşudakini kavga yaptılar az kaldın tüfekle vuruyordum hayvanı...tavsiyem az havlasın dersen sibirya husky yada doberman
 
Üst Alt