Fiyatta uygun ve kaliteli lastik markasi önerebilirmisiniz?

phenoma alıcaktım immpetus revo aldım 4 adet bakalım inşallah bi sıkıntı çıkarmaz bana...
 
phenoma ile revo indirimdeydi phenoma die gittim revo aldım 😀
 
bugün kışlık aldım SAVA marka.tanesi170 den. lastiği bir tanıdığım octavia da kullanıyor çok memnun. fakat aynı lastiğin yazlığı pek iyi değil diyorlar. fiyatı gayet iyi bence.aldık bakalım,kullanıp görecez..
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt