Cordobacılar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan hsyn66
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

hsyn66

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
2
Yaş
34
Herkese iyi forumlar öncelikte aranızda yeniyim insallah kalıcıyımda.
2008 model cordobam var arka cama bisey yazdırmak veya bi bjk Amblemi yapıştırmak istiyorum önerisi olan varmıdır
8fe0bf0edc7ed2fa64ef54cf75d3b314.jpg



Bu mesaj SCW - SeatClubWorld mobil uygulaması ile gönderilmiştir.
 
'Sene sanki Metin Ali Feyyaz'


SCW - SeatClubWorld kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt