cordoba tdi hakkında...

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Yavuz51
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aksaraylı kardeşim hoş geldin. Aksaray bir zamanlar (2007) hep Cordobaydı zaten. Arabanı hayırlısıyla kullan inşaallah
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt