Cordoba kapı swich

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan rreeccoo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben daha once 2005 in kapi dosemelerini komple sokmustum. Sokmusken bir iki kilidi elden gecirmistim. Swicler kapi kilidi mekanizmasinin icinde maalesef ve yerleri cok zor. Sokmeden hangi swicin uyacagina da emin olmak da zor maalesef.. muhtemelen o yuzden kimse birsey yazmamistir :/
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt