Cam rüzgarlığı.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ugurulu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Herkes görüntüsünden bahsetmiş ama kimse işlevselliğinden bahsetmiyor, aracımda yok ama korsan takside denk gelmiştim , dışarıda deli gibi yağmur yağıyodu, ön 2 cam rüzgarlık seviyesine kadar açık , içeri hava girişi çok iyi , + sigaranı dökerken arka koltuğa gelmesini engelliyor, yani düşünürsem almayı , dışarıdan nasıl göründüğünü çokta umursamam , sadece ön iki cam için alınabilir bence.
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt