Bugün Trafikte SCW Üyesi Gördünüz mü ?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Mertkan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Acaba kimin.

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Celo
fc174782813bc391b28a8c55fdb0852b.jpg
cico abimiz yakalamis


ÇOK YARATICI BİRİSİYİM ACAYİP SORUN YARATIRIM
 
uploadfromtaptalk1444243259517.jpg
Kim olduğunu bilmiyorum ancak sobeee. Gün içerisinde sık sık sobeledik birbirimizi...

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bugün akşam 19.30 dolaylarinda beyaz ibizasıyla gaziosmanpaşa merkezde gördüğüm scwli kimdi fotoğraf çekemedim 🙂 burdayım desin 😀
 
Ben dün saat 15:10 da mecidiyeköy de eski otobüs duraklarının orda (şu an ki metro çalışması yapılan yerde) bu forumdan birisinin aracını gördüm. 16 plaka sonu yanılmıyorsam 83 dü.
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt