Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

BMW M3 Challenge..

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
bu oyun yeni bi oyun değil ama çok keyifli..
özellikle pist yarışlarının yarattığı hissiyatı güzel yaşatıyo..
ayrıca oyunun menüleri müzikleri vs. çok başarılı oyunun fizikleri de başarılı denebilcek kadar iyi..

oyun Nürburgring GP'de yani F1 yarışlarının düzenlendiği pistte geçiyo..

oyundan kareler..







indirmek için..

tıkla..*






*oyun tamamen ücretsiz ve BMW tarafından hazırlandığı için SCW için bi sıkıntı yaratmaz..
 

akin

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
1,868
Puanları
48
bmw deyip yaramı kaşımayın arkadaş.. :) saçma motor seçenekleri yüzünden unutmaya çalışıyorum zaten :D
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
bütün yardımlar kapalı pro. seviyede sonuncunun totosunda gitmek hiç hoş değil..
bütün yardımları kapatın bakın araba nası oluyo.. :)
 

Gtı

Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
557
Puanları
18
Zaman buldukça oynuyorum bende.Onlıne oynama şansımız var mı acaba ?
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Puanları
38
lan yigido ne mubarek adamsın senin sayende intetnet hızımın 8mbite çıktıgını ögrenmi oldum. 550kb/sn ile inidiriyo şu an oyunu =)

tam da ttnet'e telefon açıp sövmeyi düşünüyodum :d
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
lan yigido ne mubarek adamsın senin sayende intetnet hızımın 8mbite çıktıgını ögrenmi oldum. 550kb/sn ile inidiriyo şu an oyunu =)

tam da ttnet'e telefon açıp sövmeyi düşünüyodum :d

:)

velakin ben de indirirken ilk defa bu kadar yüksek bi değer gördüm 860KB/sn.. :)
 

kaya5789

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
1,882
Puanları
38
:)

velakin ben de indirirken ilk defa bu kadar yüksek bi değer gördüm 860KB/sn.. :)

oha ne güzelmiş. benim hız şu an 400küsürlere düştü hatta. blundugun yere göre bu kadar fark ediyo demek ki download hızı.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
şebekedeki kullanım vs. bile etkili bildiğim kadarıyla yavru.. :)
 
Üst Alt