Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

bilgisi olan?

glenfiddich

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,136
Yaş
32
eskiden turkcelliydim aveya geçtim. geçeli 2-3 ay oldu. turkcellden bana suan bi mesaj geldi btk nin 15.10.09 gün ve 239012309 blabla nolu kararınca hatttınıza ilişkin inanılmaz bi tutar var ucret iadesi yapılcaktır diyo. işte turkcell extraya gelin diyo. bu benim leyhimemi aleyhimemi? yoksa gereksiz bi mesajmı?
 

Şeker Adam

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
4,435
sadece bırınden duydugum kadar ıle numarısını tasıyanlara hukukı bı ıslem baslatılcakmıs tarzında bısı duymustum ceza oducekler dıe.belkı ceza odememen ıcın geeklı bı msj olablırı
 

eneSene

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
1,285
Geçen ay banada 17 tl gibi bir rakam iade ettiler ama numara taşıma falan yoktu. Kamucell kullanıyorum. Tarifenin tutarını artırmışlardı verilen kotayı baya bi aşmıştık. Sonra karar geri alınmış. Aşılan tutarın normal tarifedeki tutarı ile arasındaki farkı vermişler.
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
34
ücret iadesi ifadesi olumsuz değil o nedenle ucunda kötü bişi olduğunu sanmıyorum..
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Yaş
30
her turlu olayda senın basına gelıyo be olm:D
 

cckoc

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
1,121
Yaş
33
Bence once Turkcell müşteri hizmetlerini ararsan daha faydalı olabilir.
 
Üst Alt