Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

Beyaz Leon; Boya Koruma

samuel-beto

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
494
Puanları
18
Arkadaşlar arabamı alalı 1 ay gibi bir süre oldu... Aldığım yetkili Seat Servisi Beyaz araçlarda boya korumaya gerek yok dedi...
Açıkçası kafam karışık Görüşlerinizi merak ediyorum...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
bence hiç bi renkte boya korumaya gerek yok.. :)
 

sourson

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eki 2010
Mesajlar
659
Puanları
28
Karıştırma kafanı yorma böyle şeylere önemli olan öbür dünyada kendini nasıl karucan :):d
 

samuel-beto

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
494
Puanları
18
Hocam Siyah olsa yada koyu tonlarda olsa aldığım gün rengi canlılığı korusun diye düşünmeden yaptırırdım ama Beyaz olunca solma derdi yok güneş yanığı yok açıkçası yaptırmam gereklimi kararsız kaldım...
 

mateach

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
208
Puanları
18
aldığım firma hediye olarak boya koruma yapacaklarını söyledi bende madem heves ettiniz yapın dedim..yapıldı diye biliyorum öyle dendi yani..

benimkide beyaz ne kadar faydası var bilmiyorum tabi ama yagmur damlalarının akıcılıgını sağlar düşüncem vardı tahminen bugün yagmur yagdı değişen birşey yok
 

samuel-beto

Kayıtlı Üye
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
494
Puanları
18
aldığım firma hediye olarak boya koruma yapacaklarını söyledi bende madem heves ettiniz yapın dedim..yapıldı diye biliyorum öyle dendi yani..

benimkide beyaz ne kadar faydası var bilmiyorum tabi ama yagmur damlalarının akıcılıgını sağlar düşüncem vardı tahminen bugün yagmur yagdı değişen birşey yok

Tabi üstte bir tabaka olduğu için damlalar normalden fazla kalıyordur hocam... Ama kuş pisliklerine karşı bir faydası olur diye düşünüyorum...
Aracın canlılığını korur sanırım...
Kararsızım yaptırırm bende belki...
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Hocam Siyah olsa yada koyu tonlarda olsa aldığım gün rengi canlılığı korusun diye düşünmeden yaptırırdım ama Beyaz olunca solma derdi yok güneş yanığı yok açıkçası yaptırmam gereklimi kararsız kaldım...

siyah kolay kolay solmaz ama beyaz sararır bi zaman sonra.. :)
ama benim inancım boya korumanın sararmanın önüne geçemediği..
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,058
Puanları
113
ben şahsen 2011 E 320 araca binsem yine yaptırmam son yaptırışımdı...
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Puanları
48
0 araca boya koruma yaptırmak zaten çok gereksiz..bi süre sonra hafif pasta ve cila atıldı mı mis gibi olur.kafanızı yormayın
 
Üst Alt