Arabam devrinden düşük çalışıyor.

seo

Kayıtlı Üye
Katılım
19 Ocak 2018
Mesajlar
5
ARABAM SEAT İBİZA 2000 MODEL DEVRİNDEN DÜŞÜK ÇALIŞIYOR VE KENDİLİĞİNDEN STOP EDİYOR ANKARADA O KADAR YERE GÖTÜRDÜM AMA YAPAMADILAR TAVSİYESİ ILAN VARMI
 
ARABAM SEAT İBİZA 2000 MODEL DEVRİNDEN DÜŞÜK ÇALIŞIYOR VE KENDİLİĞİNDEN STOP EDİYOR ANKARADA O KADAR YERE GÖTÜRDÜM AMA YAPAMADILAR TAVSİYESİ ILAN VARMI
Boğaz kelebeği temizliği yapılınca bir değişim yapıyor mu rölanti beyninde sıkıntı olabilir mi
 
sanırım lpg.var.Gerçek bir ustasını bulmanızı tavsiye ederim.
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt