antep fıstığı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan - 48 -
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
evet ben de bugün gördüm..abla sen git bunu evinde ye en iyisi hoş bi yaklaşım.. 😀 😀
 
ben yiyince hiç kaslı baklava desenli karınlı bi adam olamıyorum ama 😛😛😛
 
ben yiyince hiç kaslı baklava desenli karınlı bi adam olamıyorum ama 😛😛😛

senin için kuzin aplaya sordum..
fıstığa gerek yok kendine baklava desenli kazak alsın..aynı işi görür dedi..bir de fıstığı yediği zaman ona duvar inşaa etmek zorunda kalırız..ki bu masraflı olurmuş
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,145Kullanıcılar
Recep74Son üye
Geri
Üst Alt