Akaryakıta ZAM ve İNDİRİM haberleri

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ZGR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ARtık depoyu full tutmak farz oldu 50 20 koymayla olmuyo 🙂
 
ARtık depoyu full tutmak farz oldu 50 20 koymayla olmuyo 🙂

Benzin alırken yarım depo yada yakın alıyorum genelde cünkü sıklıkla actıkca ucuyor parca parca alınca istasyona giderken yolda gidiyor bir kısmı 😀 Babama anlatamadım ama daha bunu
 
dün akşam Full mesaj gönderdi zam gelmeden doldurun diye.
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,147Kullanıcılar
Harun A.Son üye
Geri
Üst Alt