Akaryakıta ZAM ve İNDİRİM haberleri

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ZGR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Valla ben şimdi aldım napalım bidaki benzınıde bi sonraki olacak zamda alırım artık 🙁



iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Psikolojik sınırlarımızı darmadağın ettiler🙂 dolarda 2 liraydı şimdi nerdeyse 2bçk olck yani dediiniz gibi artık benzinin de önü açık 🙂

LT18i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,146Kullanıcılar
asdfg585Son üye
Geri
Üst Alt