3.Vitesteki Geçiş Sesi

Gvn

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Nis 2023
Mesajlar
16
Merhaba aracım 23 model manuel ibiza bugün ilk defa trafikteyken fark ettim 2. vitesten 3.vitese atarken çıt diye bir ses çıktı sanki plastik esnemesi gibi denedim her attığımda ses tekrarladı sadece 3.ve 5. viteslerde oluyor sebebi ne olabilir yardımcı olabilecek birisi varsa sevinirim.
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,146Kullanıcılar
asdfg585Son üye
Geri
Üst Alt