2011 model seat ibiza 1.2 tsı style hararet ışığı yanıp sönüyor .

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan ata2001
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ata2001

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ağu 2022
Mesajlar
1
2011 model seat ibiza 1.2 tsı style hararet ışığı yanıp sönüyor . Soğuk. Motor hiç çalıştırılmamış kontağı açınca.hareret ışığı yanıyor dıt dıt ses veriyor motorda çalışınca devam ediyor. 0 derece 90.derece fark etmiyor acaba sorunu nedir bu arabanın .bilgisayarda bağlandı. Beyine de bakıldı.Su haznesi bidonu değişti. Isıtma soğutma müşürü değişti. arabayı çalıştırdım. Hareret işığını yakmadı. ama yolda giderken tekrar yakıyor. Yardım istiyorum. Sanayide çözemediler. bilen arkadaşlar yazarsa memnun olurum
 
Son düzenleme:
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt