Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

2011 leon ses sistemi

LeonLine

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
677
Puanları
18
arkadaşlar ses sisteminden pek anlamadığım için bikaç soru sorcam öncelikle leonumun teybi orjinal olarak kalsa sadece anfi ve arkaya bass atsam ses nasıl olur bütçem 500-600 civarı neler önerirsiniz şimdiden teşekkürler.;)
 

ZGR

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
14,928
Puanları
113
bizim araçta aynen dediğin gibi
gercekten kaliteli
 

aybarsdnr

Kayıtlı Üye
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
2,680
Puanları
48
arkadaşlar ses sisteminden pek anlamadığım için bikaç soru sorcam öncelikle leonumun teybi orjinal olarak kalsa sadece anfi ve arkaya bass atsam ses nasıl olur bütçem 500-600 civarı neler önerirsiniz şimdiden teşekkürler.;)

gayet güzel olur.bas ve amfi yeterli olacaktır..500 600 lirayada tatmin edici bi sistem kurulur..ben İstanbulda bi arkadaşımın tanıdığından 500 lira gibi bir fiyat almıştım..amfi ve bass ın markası sounmagus tu..yani orta ayar birşey..biraz araştırırsanız tanıdık vasıtası ile işçilik dahil güzel fiyatlar alabilirsiniz
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,058
Puanları
113
Ben şahsen aynen bu şekilde kullanıyorum :) 25 cm'lik düşük w'lik bir bass kutusu almanı tavsiye ediyorum. Anfi olarakda xetec den çok memnunum halen kullanıyorum
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Puanları
63
ne zmndır sormak istediğim sorulardan biriydi... sürekli unutuyordum çok sağol :)
 

Anarchist

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
2,843
Puanları
63
Ben şahsen aynen bu şekilde kullanıyorum :) 25 cm'lik düşük w'lik bir bass kutusu almanı tavsiye ediyorum. Anfi olarakda xetec den çok memnunum halen kullanıyorum

bunu jaklı yapabiliriz dimi serbay benim senin bagajdakini gördüm geçen çok kibardı bende istiyorum öyle bişi... ama malum tüp varya bagaj zaten dar o yüzden arada çıkarmam gerekli... birde maliyeti ne olur acaba seninki gibi bişeyin?
 

LeonRider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,942
Puanları
113
sakın kapı içlerini açtırma bi 25cm bas bide anfi yeter fazlasına gerek yok....
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,058
Puanları
113
jacklı bass kutusu çift bobin girişli bass alın derim. Tarık tüp varsa biraz olmayabilir bagaja.. Ayrıca Serhatın dediği gibi kesinlikle kapıları söktürmeyin sonrasında ses geliyor cukurlarda vs sırf o yüzden sokturmedim. İbrahim kablolar kafamı kurcalıyor dedin de ne gibi kurcalıyor kablolar hiç gorunmuyor ki :)
 

LeonLine

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Kas 2010
Mesajlar
677
Puanları
18
teşekkürler cevaplar için dediğim gibi bi bass bi anfi yeterli olucak galiba:D
 
Üst Alt