2009 makyajsız kasa

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan scgnbsl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Makyajlı makyajsız olayına girmeden şöle bi yorum yapiyim.Bu araba 1.6 Stylance üzerine az daha koyar 1.4 TSI keyfini yaşardım ben olsam.
Tabii karar senin kardeşim.Belki de özellikle 1.6 istiyor olabilirsin...
Hayırlısı olsun.
 
39,224Konu
764,055Mesajlar
22,149Kullanıcılar
RoosterSon üye
Geri
Üst Alt