2008 LEON 6 DSG SORUNU

fthklyncu19

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Haz 2021
Mesajlar
1
Yaş
28
Hepinize hayırlı günler arkadaşlar arabamızdaki sıkıntıyı bir türlü çözen usta bulamadım sıkıntı şu şekilde;
(P R N D S) ışıkları yanıp sönüyor esp lastik basınç sensörü direksiyon işareti çıkıyor
Bazende (PRNDS ) bulunan ışıklar komple gidiyor araç elektrik kesiyor böle oluncada yukardaki saydıklarım ışıklara ek olarak abs ışığı ve yağ lambası ışığı yanıyor böle bir durum yaşayan arkadaşlar varmıdır
Ek olarak mekatronik bozuk olan araç çalışırmı bunu merak ediyorum??
 
39,223Konu
764,052Mesajlar
22,146Kullanıcılar
asdfg585Son üye
Geri
Üst Alt