Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

2 Cupra 1 de Ibiza :D

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Bugün, Arda Ogün Emre Ben ufak bi buluştuk. Bi ara Efe de uğradı. Araçların bazı resimlerini çektik. Resimler her türlü yoruma açıktır. Yeterki bilinmeyen şeyler hakkında atıp tutma olmasın.

p5300001.jpg


p5300002s.jpg


p5300004.jpg


p5300005.jpg


p5300006.jpg


p5300007.jpg


p5300008s.jpg


p5300011r.jpg


p5300022.jpg


p5300025.jpg


p5300026i.jpg


p5300030.jpg


p5300031.jpg


p5300009.jpg


Bu da bonus olsun. 3. Cupra:

31435412469882648646107.jpg


31435412469897648646107.jpg


31435412469907648646107.jpg
 

xartal

Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
516
Yaş
33
3 ü 1 arada olmuuş:) harika hepside kazasız kullanın inş
 

ERK_RS

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kas 2009
Mesajlar
2,831
masallah, masallah..

keske aranizda bir de ben olsaydim :) cupranin ufak kardesi 1.4 tdi olaraktan :)
 

Adnan

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
144
Maşallah bütün araçlara yalnız beyaz cupra çok yüksek duruyor:S
 

CUPRA

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
0
Maşallah bütün araçlara yalnız beyaz cupra çok yüksek duruyor:S
Yay vs. yok orjinal yüksekliği. İnternetten yaylılarının resimlerini çok araştırdım. 5'lik yayla bile istediğim alçaklığa ulaşmadığı için takmadım. Coiloverla 7cm indirmek gerekiyo. Coiloverını da ülkemizde bulmak zor :D Yakın zamanda satmayı düşündüğüm için de bu şekilde biniyorum.
Ancak bu yükseklikteyken, araç 4 tekeri yerden kesip oturunca bile bi yeri sürtmüyo :)
 

Livestrong

Kayıtlı Üye
Katılım
12 Nis 2010
Mesajlar
331
hepsine maşallah ayberk sanayide yaptır coil ? gerçi satcam diyosun ama..
 

DOUKAN

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,409
Yaş
32
Maaşallah Allah kaza bela vermesin beyler çok şık araçlarınız...
 

kurtbil

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
7,702
Yaş
36
Sarı ne oldu yapıldımı sorunları halledıldımı ayberk
 
Üst Alt