Hoşgeldiniz

Tüm özelliklerimizi kullanmak için şimdi bize katılın. Kayıt olduktan ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut konulara cevaplar gönderebilir, üyelerinize itibar verebilir, kendi özel mesajlaşma sisteminizi alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Aynı zamanda ücretsiz stickerimizden de faydalanabilirsiniz.

16" Jant tavsiyesi ???

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,027
Puanları
113
Arkadaşlar jantımı ve yaylarımı çıkartıp orjinale döneceğim. Bu yüzden jant almak istiyorum. Bana tavsiye edeceğiniz kaliteli 16" jant ney önerirsiniz. İmzamda arabayı görüyorsunuzdur sanırım üstte ve aynalarda siyah folyoda var, arabanın görüntüsünü bozmayacak jant arıyorum. Tercihen siyah 5*112 yada normal krom alıp boyatmakta geçiyor içimden.
 

Pascal

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
2,570
Puanları
38
neden böyle birşey yapıyorsun ki Serbay'ım, yakışmıştı çok

ayrıca illa geçicem diyorsan 16" olacaksa bence orjinal tsi jantı tak derim, diğer marka ve modeller çok sırıtacaktır bence arabada
 

MRA 23

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
831
Puanları
16
jantlar çok yakışmıştı aslında benim gözüm var aslında jantlarında ;)
 

Efe

Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
825
Puanları
18
hayırdır serbay abi bu değişikliğin nedeni ne araban gayet güzel imzanı her gördüğümde 5 10 sn falan bakıyorum :D
 

Jerky

Kayıtlı Üye
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
3,076
Puanları
48
Saç jant al bence Serbay en güzeli. KAfana göre boyar oynarsın, hem sağlam hem ucuz :)
 

matu

Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
311
Puanları
18
satıyormusun peki jant lastik yayını :)
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Puanları
48
Serbay abi 16" hiç bi jant tadında güzel olmaz görüntü olarak da..
neden çıkarıyosun bunları abi. ??
 

PATRON

Administrator
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
11,027
Puanları
113
Arkadaşlar bizim buranın yolları çok aşırı bozuk gitmiyor burada o jantlar... Konfor sıfır + sıfır oldu... Bunalmaya başladım zaten her taraf kazınmış halde yollar.. Diğer arabamı kullanıyorum burda sürekli o kdr rahatsız ediyor yani... Dün orjinalleri taktım jant lastik komple vericem tek çizik tek yamukluk dahi yok dün baktırdım. İlgilenlere duyrulur. Gerçi almak için 3-4 kişi pm atmış ama ilk kim aldım derse onundur.

Tek fiyat 1.000 TL
 

Torrado

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
955
Puanları
18
Üst Alt