1.4 tsi leon um

maşallah guzel arac foto boyutu ve ımza boyutları bıraz buyuk olmus gıbı.
 
haklısınız ya imageshack ta boyutlandırmayı yeni gördüm bidahaki sefere inş dada dikkat edicem
 
güle güle kullan kazasız belasız.. 🙂
 
Güle güle kullan...resim boyutları sanırım çok devasa olmuş..🙂
 
39,223Konu
764,054Mesajlar
22,148Kullanıcılar
Geri
Üst Alt