Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Ziebart Avcılar Cam Filmi Memnuniyeti..

Konu, 'Memnunum' kısmında 007 tarafından paylaşıldı.

  1. 007

    007 SCW Üyesi

    2.619
    85
    48
    Bugün cam filmlerini yaptıralı 1 ay oldu ve kontrole gittim..Bana göre hiçbir sorun yoktu..Hatta gayet memnundum..Ön camı elden geçirdiler..Isıtarak kalan son baloncuklar giderildi..fakat şöför tarafında bişey farkettiler beni bile göremediğim..Çok az bir solüsyon kalmış camla film arasında..Önemli değil dedim beni rahatsız etmiyor dedim..Ama firma yetkilisi ileride bu sorun yaratabilir o yüzden bu camıın filmini söküp yeniden yapıcaz dedi ve ben bir coke içene kadar 30 dakikada yeni filmi gözümün önünde değiştirdiler..Bunu kaç firma yapar ki..Gerçekten teşekkürler..
     
  2. SİMON

    SİMON SCW Üyesi

    3.408
    174
    63
    ne guzel gule gule kullan aslında tum fırmaların bole olması lazım...
     
  3. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    iyimiş valla..

    Kaan abim ön cama UV için ay sonuna doğru rahatsız edebilirim seni eşlik edersen mutlu olurum..coke'lar benden olur viskili coke da olabilir tabii.. :D :D
     
  4. mayham85

    mayham85 SCW Üyesi

    3.915
    47
    48
    kurumsal bir marka kullanmanın nedeni budur abi. aynı şekilde benimkide garantiden değişti kusur varmış dediğim an cevapbile vermeden yaptılar.

    kapısından girmediği halde marka karalamaya çalışanlara kapak olsn bu konu.
     
  5. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    Esnaflık budur.
     
  6. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    cok guzel olmus valla
    gule gule kullan kaan abi
     
  7. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Böyle firmalara insanın gittikce gidesi geliyor..:)Yapılan işçilik,kalite,müşteri ağırlama,ilgi alaka filan herşey on numara...
     
  8. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.663
    2.361
    113
    benim 3 arabamında filmi değişti garntiden adamlar hakkıyla yapıyorlar :)
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    %99.9 sökülen filmler hatalı/atık olarak kaldırıldığından zaten ceplerinden bişi çıkmıyodur.. :)
     

Sayfayı Paylaş