Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

yeni toledo ağustos da türkiyede duyurulur...

Konu, 'Toledo' kısmında GÖKHAN ŞİMŞEK tarafından paylaşıldı.

  1. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK SCW Üyesi

    1.325
    224
    63
    değerli arkadaşlar erzuruma servise gittim ağustos da yeni toledon nun geleceğinin yazısını gösterdiler...ilgilenenlere duyurulur...yeni leon da 2013 ün ilk çeyreği...yazıyordu yazıda...
     
  2. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    yeni leon bence 2012 son çeyreğinde gelicek :)
     
  3. Umut Girit

    Umut Girit SCW Üyesi

    1.980
    320
    83
    Leonla Toledo ayrı çeyrekte gelecekler 2012 sonu gibi gelmesi planlanıyor. Ibiza Mart sonu gibi düşünülüyor
     
  4. YEKTA

    YEKTA SCW Üyesi

    6.736
    2.404
    113
    autoshow 2012 de bu sene harbi show olacak göürüsünüz
     
    Bunu beğendi. eseksipasi bunu beğendi.
  5. KAPTAN

    KAPTAN FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    9.428
    1.443
    113
    yav gelsin artık şu leon
     
  6. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK SCW Üyesi

    1.325
    224
    63
    arkadaşlar leonun üretimine 2013 ilk çeyreği yazıyordu...keşke 2012 sonu gibi olsa ama kışın araba çıkartmak ne kadar mantıklı sizce bence leon seneye nisan gibi ülkemizde olur millet de yaz hevesine alır sanırım...
     
  7. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    dikkat ederseniz 2010 golf6 2009 son çeyreğinde geldi..genelde bi önceki senenin son çeyreğinde çıkar yeni modeller :)
     
  8. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    exeo nun isim değiştirmişi desek daha doğru olacak sanırım..keşke bizim kasaların aynısını bidaha üretseler..her şeyiyle aynı..2012 model toledo signo..0 km..saçma gelebilir ama gözümü kırpmadan borç harç alırım..
     
    ultraslanonur, mitrazapin23 ve Murat34 bunu beğendi.
  9. GÖKHAN ŞİMŞEK

    GÖKHAN ŞİMŞEK SCW Üyesi

    1.325
    224
    63
    hayır ali toledonun exeo ile alakası yok çümkü exeo halen üretimde...
     
    Bunu beğendi. Ali bunu beğendi.
  10. Ali

    Ali SCW Üyesi

    1.661
    366
    83
    exeo dur o exeo :) şaka şaka.. doğrudur abi..bekleyelim görelim..
     

Sayfayı Paylaş