Yeni Bi Navigasyon Sistemi.. AIDA.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Yeni Bi Navigasyon Sistemi.. AIDA..

Konu, 'Video' kısmında YCO tarafından paylaşıldı.

  1. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.339
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    3D projektörle bilgilerin konsolun üstüne büyük ölçülerle yansıtılması düşünülüyomuş..



    link..
     
  2. schumi

    schumi
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    8.180
    Beğenileri:
    1.222
    Ödül Puanları:
    113
    Yok artık Lebron James..:D Olmaz abicim böyle şey ya..Direk dikkat dağıtıcı ve kazaya sebebiyet..:)
     
  3. TORO_BLANCO

    TORO_BLANCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.042
    Beğenileri:
    374
    Ödül Puanları:
    83
    o ne öyle ya :D
     
  4. 37fbli

    37fbli
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.267
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    48
    güzel ama kazaya sebebiyet verebilir hayal ürünüde olabilir :D
     
  5. brave

    brave
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    242
    Ödül Puanları:
    63
    Aynen böle bisey olursa kazalar dahada artar :D:D
     
  6. Eyhmet

    Eyhmet
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    bence bu navigasyon değil olsa olsa kazamaik olur...........
     
  7. kamikaze

    kamikaze
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    83
    yakında yolda giderken sıkılmaya son, 3d film de oynatacakmış. Bu ne yaa :D
     

Sayfayı Paylaş