Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Yeni Aslan'ım ile yola devam

Konu, 'Üye Otomobilleri' kısmında beetle tarafından paylaşıldı.

  1. beetle

    beetle SCW Üyesi

    1.073
    291
    83
    Merhaba arkadaşlar,
    FR maceramıza 1 hafta ara verdikten sonra ani bir kararla yeni FR ile devam ediyoruz.
    Araç bana göre epey bi dolu oldu. FR plus paket bir de 5.8" navigasyon var üzerinde.
    18" leri de alabilirsem tadından yenmez .
    İlk işim Çağrı dan app plaka ve pedal seti istemek oldu. plakalar da dün elime ulaştı. fakat henüz takamadım.
    pedallar da yakın zaman da gelir inşallah.

    Hepimize kazasız belasız araçlarımızı kullanmayı Allah nasip eder inşallah. Masallahı eksik etmezseniz sevinirim
    saygılar.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Bunu beğendi. 4 kişi bunu beğendi.
  2. depness

    depness SCW Üyesi

    274
    216
    43
    H.o kazasiz belasiz tekerin düz bassin hep

    Nexus 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. dadaş34

    dadaş34
    Administrator
    V.İ.P Admin

    6.534
    5.838
    113
    Maşallah allah kaza bela vermesin


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  4. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.797
    5.625
    113
    Hayırlı olsun mustafa abi güle güle kullan her şeyiyle seni memnun edecek abi

    HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  5. beetle

    beetle SCW Üyesi

    1.073
    291
    83
    eyvallah arkadaşlar

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -
    [MENTION=26324]memet_one[/MENTION] mehmet'cim buluşmamız dan sonra bi ışık yanmıştı aslında :)
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  6. Leonm@nia

    Leonm@nia SCW Üyesi

    3.856
    1.633
    113
    Maşallah kardeşim... hayırlı olsun... beyaz çok yakışıyor yeni kasaya... kazasız belasız güle güle zevkle kullan kardeşim...
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.797
    5.625
    113
    Çok sevindim abi iyiki bulusmusuz diyorum o zaman kısa zamanda Sticker yapistir birse plaka ne oldu abi görünce tanimamazlik olmasın

    HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. beetle

    beetle SCW Üyesi

    1.073
    291
    83
    sağol Alper abi.

    - - - Mesaj Birleştirildi - - -

    Her türlü tanırsın kardeşim 41 D 6577
     
  9. Absolut

    Absolut SCW Üyesi

    6.092
    2.401
    113
    Hadi Bakalım Allaha Kaza Bela Vermesin Tekerin Düz Bassın MaaşallahMaaşallah
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  10. igci_01

    igci_01
    V.İ.P ÜYELİK
    SCW Üyesi

    4.522
    1.591
    113
    Haydi hayirli uğurlu olsun

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş