Yeni aracıma birkaç modifiye tavsiyesi.. | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

Yeni aracıma birkaç modifiye tavsiyesi..

Sametcan93

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
193
Beğeniler
194
Yaş
24
#1
İyi akşamlar arkadaşlar. Geçenlerde az kalsın bir ibiza sahibi oluyordum ama aracin sahibi arkadas yan cizince araci alamadim. Uzun ugraslar sonucu bi arkadasimin 2006 seat leon en full olanindan temiz kazasiz 130.000 km de buldum pazarlik vs 35.500 tl ye hallettim. Cuma günü de aracı üzerime alıcam hayırlısıyla :) Şimdi asıl konumuza gelelim birkaç dokunuş belki dokunuştan fazlasını yapmayı düşünüyorum araca.
- Ön ve arka cupra tampon siyah renge boyalı
- Ön lip ve arka difüzör ( rengini boncuk mavisi yapmayi dusunuyorum farklilik iyidir ;) )
- Ekteki spoiler ( buda moncuk mavisi olacak )

- Logosuz ön panjur
- Işıklı krom kapı eşiği
- Kapı açıldıgında kapı altından seat logolu lazer ışıklandırma.
Şimdilik bunları yaptırmayı düşünüyorum. Önceliklerim tamponlar ve spoiler gerisi kolay zaten. Bu saydığım ürünleri işçilik boya ve malzeme olarak fiyat aralığı nedir ? Tanıdığınız bi tuning varmıdır varsa ilk olarak oralara gideceğim ? Bir tuning mağazasından tamponlar boyalı şekilde birde logosuz ön panjura 1250 tl fiyat biçtiler işçilik dahil bana bu sanki biraz fazla geldi.. Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim birde şu stickerları sizle beraber takmak için sabırsızlanıyorum belirtmek istedim :))

Aracın resimleri bunlar daha üstüme almadığım için plakayı açmayı etik bulmadım yanlış anlamanızı istemem :)





Hepinize iyi akşamlar tekrardann :)

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

dadaş34

VİP Üye
Administrator
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
7,726
Beğeniler
6,915
Yaş
33
#2
İyi akşamlar arkadaşlar. Geçenlerde az kalsın bir ibiza sahibi oluyordum ama aracin sahibi arkadas yan cizince araci alamadim. Uzun ugraslar sonucu bi arkadasimin 2006 seat leon en full olanindan buldum pazarlik vs 35.500 tl ye hallettim. Cuma günü de aracı üzerime alıcam hayırlısıyla :) Şimdi asıl konumuza gelelim birkaç dokunuş belki dokunuştan fazlasını yapmayı düşünüyorum araca.
- Ön ve arka cupra tampon siyah renge boyalı
- Ön lip ve arka difüzör ( rengini boncuk mavisi yapmayi dusunuyorum farklilik iyidir ;) )
- Ekteki spoiler ( buda moncuk mavisi olacak )

- Logosuz ön panjur
- Işıklı krom kapı eşiği
- Kapı açıldıgında kapı altından seat logolu lazer ışıklandırma.
Şimdilik bunları yaptırmayı düşünüyorum. Önceliklerim tamponlar ve spoiler gerisi kolay zaten. Bu saydığım ürünleri işçilik boya ve malzeme olarak fiyat aralığı nedir ? Tanıdığınız bi tuning varmıdır varsa ilk olarak oralara gideceğim ? Bir tuning mağazasından tamponlar boyalı şekilde birde logosuz ön panjura 1250 tl fiyat biçtiler işçilik dahil bana bu sanki biraz fazla geldi.. Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim birde şu stickerları sizle beraber takmak için sabırsızlanıyorum belirtmek istedim :))

Aracın resimleri bunlar daha üstüme almadığım için plakayı açmayı etik bulmadım yanlış anlamanızı istemem :)





Hepinize iyi akşamlar tekrardann :)

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayirli olsun iyiki ibiza almamissin herseyde bir hayir var okadar para verip ibizaya almaktansa leon almak en mantiklisi hakkinda hayirlisi


ÇOK YARATICI BİRİSİYİM ACAYİP SORUN YARATIRIM
 

pilli

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Kas 2015
Mesajlar
981
Beğeniler
1,348
Yaş
34
#4
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle:) bence yapacağım en güzel iki şey var birincisi scw sticlkeri yapıstırmakIkıncısı ıse ön tamponda bulunan kırmızı bağın ordan o bağın kalınlığında önden arkaya kadar kırmızı yada difüzörü mavi yapıcam demişsin mavi şerit çektirmek :) bence on numara olur:)
 

Sametcan93

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
193
Beğeniler
194
Yaş
24
#5
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle:) bence yapacağım en güzel iki şey var birincisi scw sticlkeri yapıstırmakIkıncısı ıse ön tamponda bulunan kırmızı bağın ordan o bağın kalınlığında önden arkaya kadar kırmızı yada difüzörü mavi yapıcam demişsin mavi şerit çektirmek :) bence on numara olur:)
Ya işte siyah cupra on tamponun önüne parlak boncuk mavisi lip arka siyah cupra tamponun altına yine parlak boncuk mavisi difüzör hatta bu tamponlarin icindeki izgaralari da boncuk mavisi yaptirmayi dusunuyorum aldigimdan sonraki hafta cok tatli olacak insallah :)

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

memet_one

VİP Üye
Administrator
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
11,470
Beğeniler
7,626
Yaş
32
#9
Hayırlı olsun güzel günlerde kullan sen buluşmaya gel sticker kolay iş

kurye ile elden teslime verildi