Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Uzatilmiş garanti sadece % 70 mi kapsar yoksa u doğuş hep mi böyle

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında mec tarafından paylaşıldı.

  1. mec

    mec SCW Üyesi

    170
    32
    28
    MRB bugün aracı 45 k bakımı için servise bıraktım . ve uzun süredir frene basarken direksiyonu tam çevirmede gelen sesi söyledim.
    az önce salıncak burçlarının değişmesi gerekiğini söylediler. ilk önce iyi niyet garantisi % 70 ini karşılıyor dediler.
    ve işçilikte benden olacakmış. dedim zaten uzatılmış garantisi var neyin iyi niyeti.. siz tekrar görüşün dedim görüştü tekrar aradı . Full life garantisi imiş. işçilik karşılamazmış. zaten yürür aksamda garanti böyle olurmuş felan dedi.

    dedim iyi niyetli olmamak gerekirmiş .. aracın 2 yıllık garantisi geçen cuma dolmuştu.
    toplam 90 -100 arası bişey tutar dedi ama kendimi biraz kandırılmış hissettim..
     
  2. kfy

    kfy
    Administrator

    12.592
    5.263
    113
    garantiniz 2*2 ise değişim yapılacaktır.bence telefonda değilde servise giderek sorunu çözersin.
     
  3. #ismail

    #ismail SCW Üyesi

    4.549
    1.704
    113
    Saçmalamışlar...
    Böyle birşey mi var yahu, parçayı garantiden verecek ama işçilik parayla, klasik doğuş
     
  4. mec

    mec SCW Üyesi

    170
    32
    28
    güya mekanik aksam olduğu için öyleymiş .. canımı sıktılar. bende bi daha zaman almasın diye yapılsın dedim ama iyice soğdum doğuştan.. dedim tamam işçiliği de kabul ettimde % 30 u neyin nesi. bana sadece turbo nun, % 40 ını bana ait olduğunun diğerlerinde normal garanti gibi olduğunu söylediler ki kontrantada öyle yazıyordu. Arabada kaldı tekrar ayrıntılı bakamadım..
     
  5. Lejyoner

    Lejyoner
    Administrator

    8.974
    6.409
    113
    Klasik doğuş servisi..
     
  6. gültekin

    gültekin SCW Üyesi

    609
    200
    43
    Ya kızıp arabayı satıp marka değişeceksin yada servisin önüne çekip tiner döküp yakarım tv yide çağırırm diceksin.zamanında bu yöntemle buzdolabını değişmiştim belki senin işinede yarar


    iPhone 4 s 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  7. ceycey11

    ceycey11 SCW Üyesi

    1.264
    335
    83
    size bir poliçe vermişlerdir bu poliçeyi okursanız neyi ne kadar ödeyeceği zaten yazıyor. bunun dışında olanı ödemez ama içinde olan kalemleri paşa paşa ödemeleri lazım.
     
    Bunu beğendi. 1 kişi bunu beğendi.
  8. memet_one

    memet_one
    Administrator
    V.İ.P Admin

    7.772
    5.610
    113
    Arkadaş bu nasıl bir şeydir anlamış değilim doğuşun servisinden servise her şey değişiyor. Birisi bu parayla diyor diğeri parasız diyor. Sonuçta aynı bünye altında hepsinin aynı olması gerekiyor. Fakat servisler de nereden yada kimden ne kopartırız diye düşünüyorlar.
     
  9. mec

    mec SCW Üyesi

    170
    32
    28
    Aynen katılıyorumm .. benden bugün öyle böyle 600 tl yi kopardılar birazdan paylaşacağim faturayı
     

Sayfayı Paylaş