• Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

toledo ile son demlerimiz

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
33
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686
arkadaşlar leonun plakasını beklerken gecikmesinin sinirini toledodan çıkardım önce bir güzel yıkattım sonra dağa taşa vurdum ve resimlerini çektim.

resimdeki toledonun yeni sahibi olacak kişi.

o benden daha sabırsız şuan. kendisi kardeşim olur.

oda sağlam seatçıdır bizdendir. :)

http://i291.photobucket.com/albums/ll287/mayham85/IMG_0069.jpg

http://i291.photobucket.com/albums/ll287/mayham85/IMG_0071.jpg

http://i291.photobucket.com/albums/ll287/mayham85/IMG_0073.jpg

http://i291.photobucket.com/albums/ll287/mayham85/IMG_0075.jpg
 

YCO

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22,339
Yaş
31
İsim
Yiğit
Nereden
İstanbul
Plaka
TM2556
yıkatıp niye dağa taşa vuruyosun yahu.. :D

bu arada Leon da "06" olacak galiba..
 

GÖKHAN33

Kayıtlı Üye
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
1,948
Yaş
35
İsim
GÖKHAN ssssss
Nereden
İstanbul
Plaka
01NB56(207)
Aga herşeyde vardır bi hayır acele ettirme geç olsun temiz olsunda...yiğitinde dediği gibi niye daga taşa vuruyosun:D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
33
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686
sinrimi çıkardım :D

evet yiğit 06 olacak zaten o yüzden gecikti.
 

Gilgamesh

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
3,579
Yaş
45
İsim
Mert Çimen
Peki o sağlam seatçı kardeş niye burada değil Emre ??? :)
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
33
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686
kendisi forumlara hiç bakmaz :)
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
33
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686
yok cezasını tamamladı o.bu saatten sonra vermezsek olmaz. golf alındığında bu araç ona verilecekti golfü pert etti arabasız kaldı :)
 

fnasif

Kayıtlı Üye
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
5,482
Yaş
46
İsim
Faruk NASIF
Nereden
İstanbul
Plaka
34 GE 9723
senin yeni makinen güzel foto çekiyor Emre, resimler epeyce güzel. Dağ taş deyince bende arazi falan zannettim, stablize yolmuş:D:D:D:D
 

mayham85

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
3,915
Yaş
33
İsim
Yunus Emre ŞİMŞEK
Nereden
Eskişehir
Plaka
06 BZ 6686
senin yeni makinen güzel foto çekiyor Emre, resimler epeyce güzel. Dağ taş deyince bende arazi falan zannettim, stablize yolmuş:D:D:D:D
yolda ziftleme yapıyorlardı zifti görünce direk stabilizeye daldım :)
 
Üst Alt