Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Tavsiyelerinizi bekliyorum dostlar

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında FC640 tarafından paylaşıldı.

  1. FC640

    FC640 SCW Üyesi

    230
    10
    18
    Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. 2006 Leon Sport Up aracım var. Eşim işi nedeniyle şehir değiştirecek ve Leon'u satıp Megane 2 hatchback otomatik bir araç almayı ve kendimede http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-honda-civic-2007-honda-s-type-37653420/detay ilandaki aracı düşünüyorum. Konuştum araçta 2 parça boya var çizikten dolayı ve 3 parçada da derin çizik varmış. Tek düşündüren km'si 250 binde ama full servis kayıtlı sizce ne yapayım?
     
  2. LeonRider

    LeonRider SCW Üyesi

    1.950
    745
    113
    Yazınızı Büyük harfle yazmışsınız büyük harf forum kuralları gereği bağırmak anlamı taşıdığı için yasaktır :eek:key: :eek:key::eek:key:

    Bu kmde bi hondaya bu parayı vermek bence hiç mantıklı değil hızlı bir araç istiyorsanız bu fiyata çok daha performanslı bir araç alabilirsiniz...
     
  3. EMRE KAAN ALPTEKİN

    EMRE KAAN ALPTEKİN SCW Üyesi

    1.552
    90
    48
    aynen büyük harf kullanmak yasak forum gereği
    ayrıca ben dizel olmayıpta 2007 model 250000 km bi araç hiç görmemiştim açıkcası ben olsam asla almazdım bu araçta bence kaza olabilir bana hiç mantıklı gelmedi daha farklı bi otomatik araç düşünülebilir bu fiyatlara
     
  4. PATRON

    PATRON
    Administrator

    10.661
    2.360
    113
    ömrümde ilk defa 2007 model 250.000 km de olan bir araç gördüm
     
  5. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Tip güzel ama performance yok ve km ile orantılarsak alınmaz
     
  6. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    ne yapmış bu aacı şirket aracı mı yapmışlar yılda 60 bin demek..
     
  7. ultraslanonur

    ultraslanonur SCW Üyesi

    1.106
    119
    63
    bu type s ler bıldıgım kadarıyla 9bın devır var yanı tamamen surat arabası honda nın 500000 e kadar km garantısını verıyor ama yınede sen bılırısn bence uzak dur derım:D
     
  8. faruk

    faruk SCW Üyesi

    46
    0
    6
    araç dıştan ve içten belki gözünüze hoş gelebilir ama 250 bin km deki bir aracın metal yorgunluğu vardır.derdi bitmez yani.titiz biriyseniz içinize sinmez bence
     
  9. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    manasız olur..
     
  10. Floydian

    Floydian SCW Üyesi

    1.979
    63
    48
    Type S lerde devir mevir yok. Type R larda var.
     

Sayfayı Paylaş