silecek lastiği | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

silecek lastiği

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında cckoc tarafından paylaşıldı.

  1. cckoc

    cckoc
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.121
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
  2. rockinrock

    rockinrock
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.039
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    63
    he valla benimde almam lazım bu aparattan iyi hatırlattın natanael :D
     
  3. 4rd4

    4rd4
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.246
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    63
    benımde 2007 ıbızaya almam lazım bır cıft ama servısınde 80 tl babana olan napıcaz nerden alıcaz bılen varmı? sanayı fln?
     
  4. Byefsane

    Byefsane
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.557
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    48
    ıspartada eray abinin leon a sanırım 40 demişlerdi ikisine sanayide
     
  5. Gilgamesh

    Gilgamesh
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.579
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    Natanael bende 80 tl yanlış hatırlamıyorsam Leonlar için olanı
     
  6. ŞoVaLyE

    ŞoVaLyE
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Mert abi benim sileceklerde ses yapıyor(2009 leon)
    değiştirsem düzelir mi sayın abim veya bi önerin var mı?
     
  7. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    valla netten de alsan 40Lira uğraşmana değmez bence..
    ben de alırsam servisten alıcam..
     
  8. Gilgamesh

    Gilgamesh
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.579
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    38
    2009 leon ses mi yapıyor ? Sen kime götürüyorsun servise arabayı ?
     
  9. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    biraz kuruyken bende de ses var Mert abi noolcak..
    naapcaz.. :)
     
  10. mayham85

    mayham85
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    3.915
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    48
    benim silecekte arka camda SCW stickerının S sini kaldırmaya başlamış mert abi bende servisimi değiştireyimmi :D
     

Sayfayı Paylaş