Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

ses ses sesss ve sess :@

Konu, 'Leon 1P1 (2009+Makyajlı)' kısmında kral_mzk tarafından paylaşıldı.

  1. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    bu ara arabadan cıkan sesler yuzunden arabadan sogudum nerdeyse.. dıreksıyonu cevırıyorum gacur gıcır sess onu gectımm debrıyaja basıyorum bı gıcırtı gelıyor..ayagım altında o sesı resmen net bı sekılde hıssedıyprum. bırde 3 bın devır ustunde vıtes degıstırırken zorlanıyorum gecmıyor vıtes.. ama en canımı sıkan debrıyajdan gelen gacırtııı :( yardımmm edınız :( servıse bırakıcam ama zamanmm yok bıde debrıyajdakı sesı kullanıma baglı cıkarırlar dıye korkuyorum
     
  2. 37fbli

    37fbli SCW Üyesi

    3.270
    28
    48
    ömer servis debriyajdan gelen ses için snnde dediğin gibi kullanıcı hatası vs diecek direksiyon sesine bi yorum yapamıyacam ama vites konusu vitesi söküp yağlıyolar die biliorum bnm eski aracımdada 3 binden sonra garçç yapıodu zor geçiodu senkromeç felan bişeyler zırvalıolardı :D geçmiş olsun bu arada
     
  3. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    dogus otodan nefret edıcem galıba... 16 bınde arabam debrıyaj bıtıo derlerse yazıkk
     
  4. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    geçmiş olsun
     
  5. 37fbli

    37fbli SCW Üyesi

    3.270
    28
    48
    doğuş,seat başka marka vs heryerde bunu derler :D
     
  6. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    o beyenmedıgım renault kanka garantısı bıtmıs arabamın 1500 tl cıvarındakı masrafnı 120 tl ye yaptılar..
     
  7. 37fbli

    37fbli SCW Üyesi

    3.270
    28
    48
    iyi niyet garantisidir :D ama genede güzel bişi doğuşta vw dede var ama anca dsg arıza yapıcak garanti olmıcak 20 25 binlik masraf oluck 3 5 bin ini kullanıcıdan alıcaklar :D
     
  8. omercanilica

    omercanilica SCW Üyesi

    3.109
    20
    38
    debrıyajın bıtıyorsa senden kaynaklıdır 1000 km bıtırebılırsın 10.000de olabılır 60.000de olabılır ustude olur o senın kullanımana baglıdır
     
  9. kral_mzk

    kral_mzk SCW Üyesi

    2.724
    141
    63
    kanka trafıge gırmıyorum bıle kurtkoyde nerde bıtıcek okula gıderken dumduz yol.. debrıyaj bıtıo gıbı degıl zaten ama tam pedala basarken gacırtı sesı yapıyor
     
  10. 37fbli

    37fbli SCW Üyesi

    3.270
    28
    48
    ömer cut out u bağırttırmak için bitmiş felan olmasın :D
     

Sayfayı Paylaş