SCW Polar anket | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye
  • Merhaba Ziyaretçi hoşgeldin !
    Forumdan daha fazla yararlanmak için buradan kayıt olunuz
    Hello Welcome to Guest!
    Register here to benefit more from the forum

SCW Polar anket

polar hakkında

  • beğendim

    Kullanılan: 27 58.7%
  • beğenmedim

    Kullanılan: 19 41.3%

  • Kullanılan toplam oy
    46
  • Anket kapatılmış .

ghost rider

Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
1,964
Beğeniler
648
Yaş
34
#1
arkadaşlar polar olarak bunu beğendik yönetim olarak.sizden ricam beğendim yada beğenmedim olarak oylamanız.taktir edersinizki 7000 kişinin hepsinin zevki başkadır ve herkesin dediklerine kulak vererek bunu yaptım.umarım beğenirsiniz.sırt kısmında bişi olmucak sadece boyun kısmında wep adresimiz yazılcak.kollra s logo olabilir.ve bunlar tabiki resimdeki gibi olmucak nakış baskı olarak yapılcak

 

rockinrock

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
3,038
Beğeniler
141
Yaş
32
#2
eğer cidden böyle bir masrafa giriceksek organizasyonlarda tek tip polarla görünceksek cevreden görenlere şık görüneceksek organizasyon dışındada rahatlıkla giyiceksek bırakalım dizayn cizim işini; bilen bu işten anlayan biri yapsın. bu ne böyle ya olmamış.
 

Çöllü

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
4,794
Beğeniler
3,960
Yaş
33
#3
Genel Olarak Ben Beğendim.. ufak Tefek Eleştrilerim olabilir ama dediğin gibi 7000 kişi en az bir iki kelime söylese ortaya çok büyük bir kitap çıkar o yüzden fikirlerimi kendime saklamayı yeğlerim..

Fakat nacizane bir düşüncem şu dur SCW logosu Sırta "arka tarafa" Büyük bir logo halinde basılsın önde sadece Türk Bayrağı olsun oda Kalbin Üzerinde:eek:key:
 

memox

Kayıtlı Üye
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
313
Beğeniler
107
Yaş
30
#4
güzel
Tasarım işinde herkesin zevkine göre yapabilmek zor iş. O yüzden yorum yapmayıp ellerinize sağlık diyorum.
Çamur rengi bile olsa ben de varım bu iş'de. Son kararı verdiğinizde 2-3 tane de ben isteyeceğim.
 

Absolut

Kayıtlı Üye
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
6,094
Beğeniler
2,410
#5
Güzel olmuş kardeşim gerçeğinin daha iyi duracağına inanıyorum emeğine sağlık :eek:key:
 

patrıot

Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
2,834
Beğeniler
290
Yaş
39
#7
Genel olarak ıyı duruyor.Benım acımdan tek sıkıntı fazla kırmızı ıcermesı....Kırmızı olarak fermuar ve cep kenarları kalabılır.Dıger kırmızı yerlerı beyaz yapmak daha veya x bır renk daha guzel olur.Sıyah-kırmızı- beyaz....
 

E.Mergency

Kayıtlı Üye
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
476
Beğeniler
87
Yaş
34
#8
genel olarak güzel ama mehmet abi nin dediği gibi kırmızı çok fazla bir de boyun kısmı yerine kollara nickler basılabilir.
 

KİREÇ

Trakya Bölge Sorumlusu
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
6,769
Beğeniler
5,655
Yaş
36
#10
Eline ve emeğine sağlık. Tek iyi duracagını düşündüğüm konu Secuk'ün dedigi gibi logonun sırtta büyük olması