Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Satılık RCD 310

Konu, 'Satıyorum' kısmında mrtcntkn tarafından paylaşıldı.

  1. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    Arkadaşlar aracımdan çıkarttığım RCD310 umu satıyorum..
    Cihaz 3 aylık aracımdan çıkmadır tek bir çiziği yoktur..
    Kodu ve kitapçıkları mevcuttur..
    [​IMG]

    fiyat 199TL dir ..
    fiyat sondur pazarlık alışkanlığım yoktur :)

    http://i53.tinypic.com/2m84b4w.jpg

    Ürün Satılmıştır.
     
  2. misic

    misic SCW Üyesi

    737
    66
    28
    hayırlı satışlar fiyat iyimii :)
     
  3. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    teşekkürler.. elimde durucağıma elimden çıksın diye bakıyorum :)
     
  4. misic

    misic SCW Üyesi

    737
    66
    28
    bunu cıkarıp orginal teybininimi taktınız yoksa ust modelinimi aldınız?
     
  5. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    bu orjinal teybim zaten aracın üzerinde gelen..510 taktım :)
     
  6. misic

    misic SCW Üyesi

    737
    66
    28
    seninki makyajlı kasaymış görmedim rcd 510 güzel fikir aynısını dayım da aldı:eek:key:
     
  7. ZGR

    ZGR SCW Üyesi

    14.936
    524
    113
    hayırlı satışlar knka
     
  8. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    sağol kanka :)
     
  9. Byefsane

    Byefsane SCW Üyesi

    3.557
    59
    48
    Bizim araçlara oluyormu bu ?
     
  10. mrtcntkn

    mrtcntkn SCW Üyesi

    1.653
    323
    83
    Valla kardeşim JoSepHH23(yusuf) a sor bi istersen..o çünkü önceden almıştı aynı araç var sendekiyle..
    hiç bir fikrim yok çünkü
     

Sayfayı Paylaş