Sağ Far ım buhar yapıyo? | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Sağ Far ım buhar yapıyo?

Konu, 'Atölye & Aksesuar' kısmında kmr tarafından paylaşıldı.

  1. kmr

    kmr
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    Arkadaşlar arabamı boya koruma iç dış motor koruma vs vs komple temizliğe verdim dahada yeni almıştım zaten daha önceden yapıyomuydu pek bilmiyorum 1hafta falan olmuştu ondan sonra sağ farım buhar yapmaya başladı yani arabayı yıkayınca yada yağmurlu havada hep yapıyo.Aldığım kişi orjinal farlarını değiştirmiş başka koymuş her neyse ben buna nasıl bi çözüm bulurum güzelim leonun böyle bi saçma görüntüsü beni inanılmaz derecede gıcık ediyo
     
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    üstündeki far nedir başka koymuş derken. ??
     
  3. erkani

    erkani FORUMDAN UZAKLAŞTIRILDI

    Mesajlar:
    2.190
    Beğenileri:
    476
    Ödül Puanları:
    0
    komplee sılıkon yaptıracan kardeşim başka çaren yok ben oyle yaptım ve kurtuldum...
     

Sayfayı Paylaş