peugeot 308 rc z | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

peugeot 308 rc z

Konu, 'Diğer Modeller' kısmında alicanbasarir tarafından paylaşıldı.

  1. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
  2. YCO

    YCO
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    22.341
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    48
    RCZ Pug'un yaptığı en güzel araçlardan biri ama keşke daha iyi motor seçenekleri olsaydı pek keyifli motorlar yoktu en son bildiğim kadarıyla..daha doğrusu daha sportif..

    RCZ hakkında en güzel bilgileri videolardan alabilirsiniz kardeşim..
     
  3. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    2.0 200hp var ama fiyat varkı oluyo bu zaten turbolu bence o kadar da kötü bir seçenek değil yiğitim
     
  4. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    80bin tl değmez.
     
  5. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    arkadaşa 63 e falan geliyo indirimi var.dediğim araba zaten 69.700
     
  6. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    yine değmez:D
     
  7. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    sana göre değmez özgürüm :D
     
  8. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    görüntüsünü beğenmedim
    TT 350Z çakması bişey olmuş
     
  9. alicanbasarir

    alicanbasarir
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    1.689
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    48
    aynen öle kanka ama yapıcak bir sey yok onlara göre ucuz bir araba hemde sıfır
     
  10. ZGR

    ZGR
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    14.936
    Beğenileri:
    524
    Ödül Puanları:
    113
    o paraya cok daha etkılı bısey bulunabılır kendılerı bilir :)
     

Sayfayı Paylaş