Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

  1. Ataşehir

Pc crashed

Konu, 'Bilişim Ve Teknoloji' kısmında Jerky tarafından paylaşıldı.

  1. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    arkadaşlar desktopım son zamanlarda bir garip. yaklaşık 8-9 ay önce W7 yükledim çokta memnundum ki iki gün nod32yi aktif etmeyene kadar. O arada virüsü yedim.

    Hemen format attım ama pc yine bir garipti. Durup dururken kitlenip 1-2dk sonra kendine geliyordu. Fakat bu olurken ram,cpuda anormal bir durum yok. Sıcaklık yoğunluk gibi. Ama rahatsız edici bir durum olduğu için tekrar format attım.

    Dün gece W7 güncellemeleri yapınca alet yine sapıttı. Pc normal olarak açıldıktan yaklaşık 30sn sonra aşağıdaki ekran çıkarak restart ediyor kendini.Şuanda üzerinde kurulu program bile yok. Virüs değil sanırım. Bir arkadaşım bios virüsü olabilir dedi ama böyle bişeyi hiç duymadım.

    Aklıma HDD'in sektörlerinde problem olabilir yada biosta bişeymi var?

    Yüklediğim W7de bişey olduğunu sanmıyorum çünkü 8 ay sorunsuz kullandım ki şuanda laptoptada aynı sürümü kullanıyorum.

    Fikirleriniz nedir, yardımcı olabilirmisiniz?
    [​IMG]
     
  2. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Erhan aynı sorunu hemde tıpa tıp aynısını geçen gün ben laptopum da yaşadım..:)Bilgisayarcı bi arkadaşımı çağırıp baktırdım fakat ne yaptıysa bi çözüm bulamadı..Neyse aldı ve dükkana götürdü orda denemiş..

    Benim pc de bulunan 2+1 gb ram'in 2 gb olanında sorun olduğunu söyledi..2 gb lik ram'i değiştirince bu problem kalkıyor dedi...Ayrıca vista kullanıyordum ve çok sorun çıkartıyor..Bu yüzden W7 i yüklemeye kalktı fakat kurulum bir türlü gerçekleşmedi...Kingston marka 2 gb lik ram ile eskisini değiştirdi ve sorun düzeldi..Birde vista yı attım çöpe artık Windows 7 yi kurdurdum..Gerçekten süper bişeymiş bu..Vista ömrümü yediydi resmen..:D

    Yaşadığın sorunun aynısını yaşadım..Sende istersen bu şekilde bir dene bakalım Erhan...?
     
  3. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    mavi ekran..bir kaç şeye delalet eder..
    1- hdd gitmiştir
    2- ana kartta sorun olabilir
    3-işlemcinde sorun olabilir
    4-laptoplarda fan arızası ve işlemci hatası ısınması olabilir..laptoplarda jel kurumuştur
    geçmiş olsun..formatta da düzelmiyorsa..servisin ellerinden öpülür genelde ama pc diyorsun evde de yapılabilir arıza bulununca
     
  4. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    Benim ramlerde bir sorun görünmüyor, sistem doğru olarak görüyor. yakın zamanda kasayı bile acmadım , donanım kurduysanız falan dilan diyor hata mesajında. Yarın tüm kasayı söküp tekrar birleştirip deneyim. Saol Sezgin :)

    Başka önerisi olan varmı arkadaşlar. Hazır girişmişken herşeyi deneyim.
     
  5. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    garantisi bitmişse sök temizle..hatta yan kapak açık kullan:D
     
  6. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    varol abi benimde aklıma hepsi geldi ama güvenli modda herşeyi yapabiliyorum :) yani HDD çalışıyor gözüküyor dosyalar yerli yerinde, ramler ve cpuda çalışıyor :D Normal açılınca crash oluyor alet :(
     
  7. YCO

    YCO SCW Üyesi

    22.341
    79
    48
    klasik mavi ekran olayı Erhan'ım maalesef format lazım..
    zamanında çok uğraştım formatsız halletmek için bulamamıştım.. :S :S
     
  8. schumi

    schumi SCW Üyesi

    8.181
    1.217
    113
    Format atamıyosun ki..:( Açılır açılmaz 30 sn. sonra bu ekran çıkıyor ve kendi kendine kapanıyor..Ben çok uğraştım,hatta güvenli modda bile bi süre gidiyo sonra tekrar orda da aynısı oluyordu...
     
  9. - 48 -

    - 48 - SCW Üyesi

    1.987
    633
    113
    birde şundan çıkabiliyor hard disk hata vermese bile bölüntülenmiş hardisk belli bir zaman sonra hata veriyor..yedeğini alıp komple sıfır format at yani sadece c olsun..d-e kaldır varsa external..ona yükle herşeyi..benim en büyük sorunlardan biri oydu..tek c kullandığım zaman maşallah gidiyordu uzun süre ne zaman bölüyordum..1-2 ay çıt çıt fisssuuvv yapıp kapanıyordu..burda efekt yaptım:D
     
  10. Jerky

    Jerky SCW Üyesi

    3.079
    53
    48
    Yiğidim dikkatli okumadın zaar :D

    Format dert değil hemen atıyım ama 2 kere attım yakın zamanda. Hatta şuanda dediğim gibi makinada hiç bişey kurulu değil nod32 hariç. Daha dün formatladım yani :)
     

Sayfayı Paylaş