Otomatik Far Kapatma | SCW - Seat Club World - Seat, Seat Forum Türkiye

Üyelerimizin Albüm Fotoğrafları

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için ANDROİD ve İOS mobil uygulamamız yayına başlamıştır. BURAYA tıklayarak uygulamaya gözatabilirsiniz.

Otomatik Far Kapatma

Konu, 'Leon 1P (2006-2009)' kısmında E.Murat ÖZTÜRK tarafından paylaşıldı.

  1. E.Murat ÖZTÜRK

    E.Murat ÖZTÜRK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    merhabalar bi arkadaşıma ait leon referans ta, önceleri otomatik olarak far kapatma aktif iken son bir zamanlarda kapatma olmadığını söylüyor ne yapması lazım bunu aktif etmesi için
     
  2. E.Murat ÖZTÜRK

    E.Murat ÖZTÜRK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    arkadaşlar güncel
     
  3. faw13

    faw13
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    371
    Ödül Puanları:
    63
    otomatik far kapatmadan kastınız tam olarak nedir?
     
  4. E.Murat ÖZTÜRK

    E.Murat ÖZTÜRK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    coming home galiba adı aracı ilk aldımda vardı servis e cihaza sokmuşlardı ondan sonra açık kalıyo
     
  5. #ismail

    #ismail
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    5.233
    Beğenileri:
    2.003
    Ödül Puanları:
    113
    Referans donanımda follow me/ coming home ozelliği varmıymış...
     
  6. E.Murat ÖZTÜRK

    E.Murat ÖZTÜRK
    SCW ÜYESİ

    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    valla varmı yokmu bilmiyorum aracın farları açık halde araçtan inip kiltlediğim zaman 30 sn sonra sönerdi şimdi olmuyo farkına servis sonrası akü bitmesinden anladık
     

Sayfayı Paylaş